Forte Ouderapp

Door gebruik van de ouderapp worden ouders nog beter geïnformeerd over de activiteiten en ontwikkeling van hun kind bij Forte Kinderopvang. Ook vinden ouders alle informatie over Forte Kinderopvang in de app. De Ouderapp bestaat uit:

  • Mijn Kind: Foto’s, filmpjes en dagverslagen.
  • Berichten: direct berichten naar de groep van je kind sturen (let op: bij spoed bellen!).
  • Agenda: wanneer komt je kind en planning en overzicht van workshops of vakantieprogramma (indien van toepassing).
  • Locatie: Telefoonnummers, Nieuws, Nieuwsbrief, <onder de naam vestiging> Informatiepagina’s (met alle informatie die Forte ouders nodig hebben).
  • Account: persoonlijke (kind)gegevens (inclusief noodnummers die ouders zelf kunnen wijzigen), overzicht Forte-punten, observatieformulieren, notificaties instellen (stel deze vooral in om geen belangrijk nieuws te missen!), facturen, documenten en jaaropgaven, stel een vraag, uitleg app.
  • Via de app: afwezigheid doorgeven, extra opvang of een ruildag aanvragen.

Bij de informatiepagina’s (Locatie=>klik op naam vestiging) vinden ouders alle informatie, regels en uitleg over de Forte Ouderapp onder het kopje “Forte Ouderapp”.

Foto’s, filmpjes en dagverslagen

Je kind maakt van alles mee bij Forte Kinderopvang! Deze momenten leggen de pedagogische medewerkers vast op foto’s en filmpjes die in de OuderApp te zien zijn. In de Forte app vind je ook dagverslagen van je kind, die door onze pedagogisch medewerkers binnen een vaste frequentie worden bijgehouden. En je kunt ook zelf een bericht met foto toevoegen aan de dagverslagen. Zo krijgen we samen de ontwikkeling van je kind in beeld!

Aan het eind van de Forte periode van je kind kun je vervolgens alle dagverslagen tot 6 weken na het einde van de overeenkomst downloaden. Ook kun je een mooi fotoboek van de foto’s gemaakt op de opvang laten maken. Leuk voor later!

Berichten

Je kunt via de app ook direct berichten sturen naar de groep. Let wel, de zorg voor de kinderen heeft hierbij altijd prioriteit boven het beantwoorden van de berichten. Heb je een spoedvraag of –mededeling, dan kun je het beste bellen (het telefoonnummer van de groep vind je in de Ouderapp onder Contact).

Agenda

In de app vind je in de Agenda op welke dagen opvang wordt afgenomen. In de Agenda vind je ook het BSO Vakantieprogramma terug (als deze van toepassing is). Ook zie je er welke leuke workshops op de opvangdag van jouw kind worden gegeven!

Gebruiksaanwijzing Forte Ouderapp

Hoe werkt de Forte Ouderapp? Je vindt een uitgebreide uitleg in de Ouderapp onder “Locatie”. Klik op de naam van je vestiging en kies voor “Forte Ouderapp”.

Afwezigheid en extra opvang

Ook handig: via de app kun je de afwezigheid van je kind (bijvoorbeeld wegens ziekte of vakantie) 24/7 aan ons doorgeven. Absentie kan tot 9.00 uur van de dag vóór absentie worden doorgegeven. Ook kun je hier een ruildag aanvragen. LET OP: Lees wel onze Ruilservice door! Deze vind je in de Ouderapp onder “Locatie”, helemaal onderin.

Extra opvang (tegen betaling) kan elke dag tot 9.00 uur ’s ochtends van dezelfde dag worden aangevraagd. Ook dit kan via de app!

Forte Ouderapp

Wachtwoord kwijt?

Het wachtwoord wordt automatisch vanuit software aanbieder van de app KidsKonnect verstuurd. Ouders kunnen hun wachtwoord aanvragen op www.forte.ouderportaal.nl. Daar kun je een eigen wachtwoord aanmaken. (Let op, er mogen geen spaties de gebruikersnaam of het wachtwoord voorkomen).

Ben je je wachtwoord kwijt? Ga dan naar www.forte.ouderportaal.nl en vul het bij ons bekende e-mailadres in. Daarna kun je klikken op wachtwoord vergeten en ontvang je per e-mail een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Geen e-mail met link ontvangen? Check je spambox. Hier kun je ook het mailtje aan de veilige afzenders toevoegen. Het kan ook zijn dat het e-mailadres niet correct geregistreerd staat in onze database. Neem voor deze vraag of als het niet lukt in te loggen contact op met het Centraal Bureau: klantenservice@fortekinderopvang.nl of 0251-658058.

De app doet het niet goed

Verwijder de app van het apparaat en installeer deze opnieuw.  Ook kan het raadzaam zijn om het besturingssysteem van het apparaat te updaten. Mocht zich hierna het probleem nog steeds voordoen, dan kun je contact opnemen met het Centraal Bureau op 0251-658058. Hou hiervoor je gebruikersnaam en wachtwoord in de buurt: deze zijn nodig om e.e.a. uit te zoeken.